בניית אתרים | אנקורים וחלוקת אנקורים נכונה.

5/5
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email

אנקור הוא בעצם ביטוי המפתח או הטקסט שממנו מוציאים את הקישור. למעשה מדובר באחד הדברים החשובים ביותר בעולם קידום האתרים מכיוון שהוא עוזר לגוגל להבין במה עוסק העמוד שאליו מקשרים. לא מדובר רק על קישורים חיצוניים כי אם גם על קישורים בתוך עמודים באתר שלנו המקשרים לעמודים אחרים באתר (קישורים פנימיים) המחזקים את הסמכות של עמוד מסוים לאותו ביטוי.

העבודה עם אנקורים איננה עבודה פשוטה ודורשת חשיבה ותכנון נכון כאשר אין נוסחה מדויקת לחלוקה של אנקורים וכי תצטרכו להעריך בעצמכם את הפילוח הנכון ביותר עבורכם על פי המתחרים שלכם, על פי התחום שלכם, כמות התוכן באתר שלכם, אורך המאמרים ועוד. יחס לא נכון בצורה מוגזמת באנקורים יכול להוביל לתוצאות שליליות במקום לעזור לדירוג.

מה מומלץ לעשות?

הדרך הטובה ביותר לדעת כיצד לחלק את האנקורים שלכם היא לבדוק את המתחרים שלכם. רשמו בגוגל את ביטוי המפתח הראשי של התחום שלכם ובדקו אתרים מתחרים שלכם. לאחר מכן השתמשו בכלי Ahrefs כדי לחקור את הקישורים באתר ואל האתר ותוכלו לבנות מאגר נתונים על המתחרים שלכם לגבי חלוקת הנתונים והאופן שבו הם (האתרים המובילים בתחום שלכם) מחלקים את האנקורים שלהם.

סוגי אנקורים שכדאי להכיר:

  • אנקור ממותג – קישורים הכוללים את שם העסק/האתר.
  • אנקורים כלליים – “היכנסו לאתר”, “לחץ כאן כדי להיכנס לקראת”, “לחץ למידע נוסף” וכאלה.
  • אנקורים מדויקים – קישורים מתוך ביטויי מפתח לדוגמה “בניית אתרים”, “הדברות בצפון” וכו’
  • אנקור מדויק עם תוספת – הכוונה היא לתוספת כמו “לחץ כאן למידע נוסף על בניית אתרים” וכד’.
  • אנקור ערום – הכוונה היא לחשיפה של כתובת האתר בלי קידומת HTTPS

אז מהי הנוסחה שלנו?

  • הנוסחה היא כאמור לא חד משמעית בכל נישה וכדאי בהחלט לחקור את המתחרים שלכם לראות מה עובד הכי טוב עבורם ולעבוד עם הנוסחה הזו אצלכם פחות או יותר. עבודה עם אנקורים היא עבודה מחושבת ומתוכננת ומרבית המקדמים אפילו לא מייחסים לכך חשיבות כך שתוכלו ליהנות מיתרון משמעותי על פניהם אם רק תקדישו מעט זמן למחשבה ותכנון נכון.

השאירו לנו תגובה

צריכים בניית אתרים? | קידום אתרים? | כתיבה שיווקית?

ניתן לחייג למספר 0552243820 או למלא את הטופס ואנחנו נחזור אליכם בהקדם